笑話

A:我認識了一個女生,美貌與智慧並重,各項都係超過一百分,我已經決定咗,準備 ......

同事B:唔係化!

家人C:你有無諗清楚?

舊同學D:你有無搞錯!

朋友E:同你係朋友先講,豬扒嚟,你咁都接受到,你無嘢呀 ...... (下刪三百字)

面對反對聲音,不是一句兩句,是來自全世界的反對聲音,A應該如何自處,如何決擇?

* * * * *

以上表面上是笑話,是真人真事,A的真實名字叫「價值投資者」。


參考文章

信念決定回報,價錢影響判斷

股票價格 VS 企業價值

新價值投資

當巴菲特遇上科技

欣賞巴菲特,令自己進步

Comments

  1. 師兄,不過有時要判斷真價值唔係咁易,我地透過網上獲得既資訊,其實係人所共知。而價值既野,我覺得只係叫相對價值,每個人看的價值也不一樣,但那個是真係正確,有時很難說,我地以為係錯價,其實未必係錯價,或者有時市場不對,個價值可能一直都唔會反映出來。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝暐楠,你說的對
      有咗internet,資訊的成本很低,每個人都擁有的資訊,已經不是什麼大優勢。答案要自己去找

      Delete
    2. 可能錯價好耐,一直錯價,等待價值回歸,多少有一些信念,因為投資沒有絕對答案

      Delete
    3. 認同師兄,投資沒有絶對答案,而本身價值投資係需要受時間考驗。但我自己有時會唸,每一個投資,其實都係講緊機會成本的選擇。
      但人生的時間係有限,投資是否應該將機會成本如何有效化,尋找趨勢,還是應該找錯價,這個是沒有答案,只有是否適合自己。

      Delete
    4. 風險+回報+機會率
      要找到合適自己的平衡
      我自己唔識又不多相信趨勢,多數看多一點基本因素,給多一點耐性

      Delete

Post a Comment

Popular Posts