FAQ 常見問題:唯有一注獨贏才可以有可觀回報?

  

唯有一注獨贏才可以有可觀回報?

這句說話,説得不是全對,但又不是全錯,只是不夠全面。

有回報的條件,是首先自己看得對,但沒有人可以完全肯定自己的看法全對。如果可以肯定,根本不需要投資,已經上岸。

一注獨贏可以令投資者有可觀回報,同時亦有機會有可觀損失(如果看錯)。

投資是要去平衡,損失 VS 風險 VS 回報。

投資一隻 VS 投資五隻

  • 全部五隻齊升,理論上,機會率應該大概低過一隻升。
  • 同樣地,五隻齊跌,機會低過一隻跌。
  • 分散投資五隻,去避免個別股票而帶來的風險,就算放棄一注獨贏式可觀回報,但減低可觀損失的機會。
  • 大前提回到問題的本質,不是買升跌純綷去賭博,假設投資者有足夠判斷能力去找到好股,分別是去研究五隻股票花更多時間精神,買入五隻會升都是有可能,指的機會率是相對,不是絕對。
投資組合,是以”管理”的概念,管理是需要時間去研究,看業績,不斷檢討,再做策略。如果股票數目越多,要用的時間精神越多。如果用相同的時間精神,去管理的股票數目越多,對於每一隻股票認識的深入程度會越低。這是要透過分散投資去控制風險,需要付出的代價。

先去思考潛在損失多少,如何控制風險,才去期望贏。

投資的目的,不是為了去做賭神。


參考文章

FAQ 常見問題:我有XX萬資金,應該投資什麼股票?

FAQ 常見問題:買得太遲?

FAQ 常見問題:要跑贏美股指數很困難?

FAQ 常見問題:現在美股是否很高?是否應該入市?

FAQ 常見問題:有派息就有現金流,無派息就無現金流?

FAQ 常見問題:不買美股和買美股的想法?

FAQ 常見問題:過往表現不代表將來之表現?

FAQ 常見問題:投資就是鬥長命?

FAQ 常見問題:因為大户?

信念決定回報,價錢影響判斷

投資的焦點,經濟,大市,行業,公司

Comments

  1. 我年頭死在阿里及騰訊手上,都係蟹左40%錢
    但其他60%,如TSM,小米,VGT無事仍是一條好漢,盈利仍COVER到損失。。。
    任何看好的股也有危機的時機,那可想面知一注獨贏的風險

    ReplyDelete
    Replies
    1. 當時聽到巴菲特持股較集中,因為認識得深入,自己股神上身.....
      我覺得自己經花左好多時間去research Nvidia, 好深入,於是加到20幾%。2018尾下跌,Nvidia高位跌50%,組合差唔多冇乜10%以上,理性上仍然相信自己對於公司分析,心理上頂唔順,蝕住賣走一半。

      到今天,否則手上Nvidia持股多一倍

      Delete
  2. 無論你對隻股票有多熟悉( 其實 一般 人 都係網上啲罐頭資料 我相信真正認識只係喺公司裏面嘅工作人員,管理層, 行內人員), 例如tesla 我認為係一間好公司 , 賣車科技越做越好, 好多人 一注獨贏 , 但係 有否想過黑天鵝 出現 ? 如果Elon 明天 有意外 死咗, 對間公司, 同埋估價,埋你整個投資組合會有咩影響 ? 我相信一定係毀滅性, 所以一注獨 係對自己資產唔負責嘅表現, 適當地分散風險 係我哋散戶嘅優勢.

    ReplyDelete
    Replies

    1. 謝謝Helpstar
      原來你有來看我的blog

      同意,現在看是倒後鏡,Tesla升左好嘢。如果跌咗,就已經不是今天Tesla

      等於賭博

      要計入任何萬一出現的情況

      Delete

Post a Comment

Popular Posts